فرماندار مه ولات: فرصت پاسخگویی به استعلام ها در حوزه طرح های اشتغالزایی ۷۲ ساعت است

تربت حیدریه – ایرنا- فرماندار مه ولات با اشاره به لزوم تسریع در پاسخگویی به متقاضیان و ارباب رجوع گفت: فرصت پاسخگویی به استعلام ها در حوزه طرح های اشتغالزایی ۷۲ ساعت است.

مسعود رنجبر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای به سرانجام رسیدن طرح های اشتغالزا بویژه طرح های کلان و مهم، مدیران شهرستان باید از همه ظرفیت های قانونی استفاده کرده و از هیچ تلاشی برای اجرایی شدن آنها فروگذار نکرده و در پاسخگویی به متقاضیان تسریع کنند.
وی هدف اصلی از تسهیلات اشتغالزایی را توسعه اشتغال؛ اشتغال خانگی و کوچک خصوصاً در روستاها که به عنوان منبع درآمدی مردم است عنوان وتصریح کرد:جهت رونق ناحیه صنعتی وتشویق مردم به ورود در این حوزه ساخت۲۰واحد کارگاه از شرکت شهرک های صنعتی استان درخواست کردیم که با ۱۰ کارگاه موافقت شد؛ انشالله کلنگ ۵ کارگاه به زودی در این ناحیه صنعتی بر زمین زده وبقیه منوط به استقبال مردمی خواهد بود.
فرماندار مه ولات با اشاره به نامگذاری سال مبنی برسال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری گفت: ما باید حداکثر تسهیلاتی که از سویی استان و ستاد اشتغال استان به مه ولات ابلاغ می شود را جذب کنیم و بتوانیم با جذب این تسهیلات گشایشی در کار مردم و بهبود در فضای کسب و کار داشته باشیم.
رنجبر گفت: تا کنون تعداد ۴۷طرح خوداشتغالی به مبلغ ۲میلیارد و۴۰۰میلیون ریال به بانک های عامل شهرستان معرفی شده اند.
مبلغ کل اعتبارات خوداشتغالی شهرستان مه ولات در سال جاری ۵ میلیارد و۹۰۰میلیون ریال می باشد.
فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *