فرماندار تربت حیدریه: حسن تفتیان نماد امیدآفرینی در بین نسل جوان است

حسن تفتیان نماد امیدآفرینی در بین نسل جوان است

فرماندار تربت حیدریه از تفتیان به عنوان نماد امیدآفرینی د ربین نسل جوان یاد کرد.

به گزارش ایلنا از تربت حیدریه، همزمان با حضور حسن تفتیان دونده المپیکی کشورمان در پیست دوومیدانی آزادی این شهرستان، رستمی  فرماندار ویژه تربت حیدریه، باستانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان با وی دیدار و گفتگو کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه  از تفتیان بعنوان نماد امید آفرینی در بین نسل جوان یاد کرد و بیان داشت: عرصه ورزش عرصه امیدآفرینی، نشاط و پویایی در جامعه است و توجه به چهره های شاخص این حوزه به عنوان گنجینه های ارزشمند انسانی یک لازمه مهم در جهت پویایی اجتماعی است.

علی رستمی ضمن آرزوی موفقیت برای تفتیان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: بدون شک تمام مردم و مسئولان تربت حیدریه حامی قهرمان خود هستند و هر چقدر به ایام المپیک نزدیک می شویم فضای شهر رنگ نشاط، امید و شور ورزشی به خود میگیرد که قطعا کمک بسیاری به کاهش آسیب های اجتماعی خواهد کرد.

سعید باستانی در این دیدار با اشاره به اینکه ورزش محور نشاط آفرینی اجتماعی است گفت: ورزش تربت حیدریه از دیرباز خواستگاه نام آوران در رشته های مختلف بوده است و خوشبختانه امروز با توسعه زیرساخت های ورزشی ظرفیت لازم برای اوج گیری دوباره ورزش شهرستان فراهم شده است.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی از حسن تفتیان به عنوان یک سرمایه عظیم در منطقه نام برد و اظهار داشت: توجه به ورزش میتواند زمینه ساز بالندگی اجتماعی را فراهم کند و توجه به قهرمانانی مثل حسن تفتیان می تواند رغبت جوانان به سمت ورزش را افزایش دهد.

حسن تفتیان دونده المپیکی تربت حیدریه هم با ابراز خرسندی از توسعه زیرساخت های ورزش دومیدانی در شهرستان اظهار داشت: هر چقدر نگاه مسئولین به ورزش جدی تر باشد سرعت رشد جامعه هم بیشتر خواهد شد چرا که امروزه در تمام دنیا ورزش را بعنوان یک ضرورت در امر توسعه می‌دانند.

تفتیان در پایان صحبت خود توسعه همگانی ورزش و نگاه خاص‌تر به حوزه بانوان را خواسته جامعه ورزش تربت حیدریه از مسئولان دانست و گفت: نگاه جدی به مقوله ورزش می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کم کند و جامعه‌ای سالم و بانشاط را به ارمغان آورد. در حوزه ورزش برخی نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری داریم که اگر این نیازها مرتفع شود می‌توان گفت تربت حیدریه ظرفیت تبدیل شدن به قطب ورزش کشور در اغلب رشته های ورزشی را داراست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *