تربت‌حیدریه میزبان مسابقات والیبال جانبازان شد

تربت‌حیدریه میزبان مسابقات والیبال جانبازان شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: مرحله نخست مسابقات منطقه‌ای لیگ دسته‌ یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان چهارشنبه هفته جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

مجید رضایی روز یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه نخستین بار در تاریخ ورزش تربت‌حیدریه است که امتیاز برگزاری رقابت‌های منطقه‌ای والیبال نشسته جانبازان نصیب این شهرستان شده است، افزود: در این رقابت‌ها هفت تیم شامل چهار تیم از استان‌های خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان، ۲ تیم از تایباد و تیم پیام ارتباطات تربت‌حیدریه از خراسان‌ رضوی حضور دارند.
وی ادامه داد: رقابت‌های لیگ دسته‌ یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور امسال با حضور ۲۷ تیم، در قالب چهار گروه و در سه مرحله از هفته گذشته به میزبانی استان گلستان در گرگان آغاز شد.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها تا جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت گفت: از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد و در نهایت تیم‌های اول و دوم جواز ورود به لیگ برتر کشور را دریافت می‌کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: ۵۰ درصد اعضای تیم پیام ارتباطات تربت‌حیدریه را جانبازان تشکیل می‌دهند.
تربت‌حیدریه دارای ۳۲ باشگاه ورزشی فعال است که هفت باشگاه مربوط به بانوان و ۲ باشگاه ویژه مردان است و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند.

بیش از ۱۰ هزار ورزشکار در قالب ۴۰ هیات ورزشی در تربت‌حیدریه فعالیت دارند و شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و ۶۷۰ نفر است.

این شهرستان دارای ۵۴ هزار و ۱۹۴ نفر جوان و معادل سه درصد جمعیت جوانان استان است و از این نظر پنجمین شهرستان استان می‌باشد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *