دسترسی رایگان به انتشارات کتابخانه ملی بدون نیاز به عضویت

دسترسی رایگان به انتشارات کتابخانه ملی بدون نیاز به عضویت

امکان دسترسی رایگان به برخی آثار مرجع و تخصصی انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای عموم علاقه‌مندان (بدون شرط عضویت) فراهم شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و نبود امکان مناسب به منابع فیزیکی، دسترسی رایگان به منابع اصلی و مرجع انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در حوزه آرشیو، اسناد، کتابداری و نسخه پژوهی به همت اداره کل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران فراهم شد.

پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان برای استفاده از این منابع رایگان و دسترسی برای مشاهده یا دریافت فایل pdf می توانند به صورت رایگان (http://bookshop.nlai.ir/%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86) به این منابع دسترسی پیدا کنند.

این دسترسی رایگان به منابع اصلی و مرجع انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حوزه آرشیو، اسناد، کتابداری و نسخه‌پژوهی فراهم شده و می‌توان گفت که این مجموعه از جمله منابع اصلی و مورد نیاز آرشیویست‌ها، کتابداران و دانشجویان است.

دسترسی به این منابع برای عموم امکان پذیر است به طوری که برای مشاهده و دریافت نسخه pdf کتاب‌ها و دیگر منابع ضرورتی بر عضویت افراد در کتابخانه ملی ایران وجود ندارد. برای دریافت راهنمای ورود به این سامانه و بهره‌مندی از آن اینجا (http://dl.nlai.ir/UI/c28d1ad1-2eb3-483d-a33c-98da0f129d83/Catalogue.aspx?History=true) کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *