تسلیت مدیرعامل ایسنا برای درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا

تسلیت مدیرعامل ایسنا برای درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا

مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضایعه درگذشت خبرنگار این خبرگزاری و خبرنگار ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت علی متقیان بدین شرح است:

«وبشرالصابرین

الذین اذا اصابتهم مصیبه

قالوا انالله و انا الیه راجعون

سیاهه‌ی ایسنایی‌های از دست رفته در دو دهه‌ی گذشته، هر بار سنگین‌تر می‌شود و این بار گران، چنان قلب و روح ما را می‌فشارد که جز پناه بردن به خالق قادر و رحمان و اولیای صبورش، یارا و پناه دیگری نداریم.

درگذشت  نابهنگام همکار فعال، متین و خوش‌آتیه‌مان، سرکار خانم مهشاد کریمی و سرکار خانم ریحانه یاسینی خبرنگار خبرگزاری ایرنا، در سانحه‌ی واژگونی خودرو حامل خبرنگاران محیط زیست در سفر بازدید از آخرین وضعیت دریاچه‌ی ارومیه، پس از سانحه‌ی سقوط هواپیمای سی۱۳۰ ارتش که دو نفر دیگر از همکاران نجیب ما را به فیض شهادت رساند، دومین حادثه‌ی مرگبار برای همکاران خدوم خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) است که حین انجام ماموریت خبری رخ داده است.

این واقعه‌ی دردناک را خدمت خانواده‌ی محترم آن مرحوم، همسر محترم ، همکاران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جامعه‌ی خبری و نیز ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای مرحومه از دست رفته علو درجات و همنشینی با صدیقه طاهره (س) و برای بازماندگان، ازجمله همسر ایشان که خود از ایسنایی‌های سال‌های قبل بوده است، صبر و شکیبایی و تحمل این مصیبت آرزو دارد.

علی متقیان

مدیرعامل خبر گزاری دانشجویان ایران (ایسنا)»

بر اساس این گزارش، عصر چهارشنبه (۲ تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، دست‌کم ۲۱ نفر مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *