حمایت ۱۵۰ میلیون تومانی خیر نیک اندیش مهندس مروج تربتی از دانشجوی مستعد تربت حیدریه

آرزو علومی،کارشناس بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه: یکی از دانشجویان نخبه تربت حیدریه که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده و پذیرش بورسیه در یکی از بهترین دانشگاه های جهان برای ادامه تحصیل گرفته با رایزنی بنیاد خیرین حامی دانشگاه عالی از خبر نیک اندیش مهندس مروج تربتی درخواست حمایت از این دانشجوی مستعد شد که در کوتاه ترین زمان کارهای مالی صدور ویزا او توسط این خیر انجام شد.

در رشته ای که این دانشجو پذیرش گرفته با توجه به شرایط خاص آن تا به حال هیج ایرانی موفق به پذیرش نشده و برای اولین بار یک ایرانی از تربت حیدریه موفق به کسب شرایط آن شده که مطمئنا در آینده ای نزدیک این دانشجو با توجه به پشتکار و استعدادی که دارد یکی از برترین مفاخر جهان و ایران خواهد شد.

 ان شالله همانطور که این حمایت اسباب رشد و موفقیت تحصیلی این دانشجوی نخبه و مستعد تربتی در مقطع دکترا شده، مسبب خدمت بیشتر این دانشجو به جامعه و مخصوصا زادگاهش تربت حیدریه در آینده نیز بشود.

بورسیه تحصیلی دانشجویان مستعد و نخبه شهرستان تربت حیدریه توسط مهندس مهدی مروج تربتی در سال های اخیر یکی از اقدامات پر افتخار بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *