رضوانی در گفت‌وگو با ایلنا: ظرف چند دقیقه موضوع حذف ارز ترجیحی را تمام کردند/ مجلس در تصمیم ناپخته خود قانونی عمل نکرد

ظرف چند دقیقه موضوع حذف ارز ترجیحی را تمام کردند/ مجلس در تصمیم ناپخته خود قانونی عمل نکرد

یک عضو کمیسیون تلفیق سال ۱۴۰۱ گفت: تصمیم مجلس در واقع تصمیم قانونی نیست؛ زیرا باید مصوبه کمیسیون تلفیق دقیقا ملاک عمل قرار می‌گرفت و باتوجه به اهمیت موضوع مخالف و موافق صحبت می‌کردند اما این‌گونه نشد.

غلامحسین رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی یا همان ارز موسوم به ترجیحی گفت: مسئله ارز ترجیحی پر چالش‌ترین بحثی بود که ممکن بود در بودجه سال ۱۴۰۱ مطرح شود از همین رو پیش‌بینی می‌شد بحث‌های کارشناسی عمیقی بین مخالفان و موافقان اتفاق بیفتد اما متاسفانه مجلس ظرف چند دقیقه این موضوع را تمامش کرد.

این عضو کمیسیون تلفیق سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: به اعتقاد من به دلیل اینکه به اندازه کافی درباره این مسئله صحبت نشد، تصمیم مجلس در واقع تصمیم قانونی نیست؛ زیرا باید مصوبه کمیسیون تلفیق دقیقا ملاک عمل قرار می‌گرفت و باتوجه به اهمیت موضوع مخالف و موافق صحبت می‌کردند اما این‌گونه نشد.

وی با بیان اینکه اگر به بحث‌های چند روز گذشته مجلس نگاه کنید روی مسائل بسیار کم اهمیت وقت زیادی صرف شده است، خاطرنشان کرد: با این در خصوص یک مسئله بسیار پر اهمیت مانند حذف و یا عدم حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی متاسفانه هیچ گونه وقت لازم اختصاص داده نشد، مخالف و موافق صحبت نکردند و من می‌توانم بگویم بدون بحث‌های لازم، تصمیم نپخته اتخاذ شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *