صعود خبرنگار ایسنا به آرارات به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار :(بر اساس تقویم رسمی جمهوری اسلامی ۱۶ مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و ۱۷ مرداد روز خبرنگار است)

صعود خبرنگار ایسنا به آرارات به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار

خبرنگار ایسنا صعود خود به آرارات ترکیه را به شهدای ایسنا تقدیم کرد.

به گزارش ایسنا، سمیه درازی سردبیر خبرگزاری ایسنا در واحد اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و پاسداشت روز خبرنگار، به قله آرارات ترکیه صعود کرد.

درازی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص صعودش اعلام کرد: در این گروه ۱۶ کوهنورد به سرپرستی شهریار عدنان از اردبیل حضور داشتند که تنها در این جمع من خبرنگار بودم.

او ادامه داد: به منظور صعود به آرارات ترکیه، ۲۷ تیر اعزام شدیم و بالاخره موفق شدیم در ۲۹ تیر آرارات را فتح کنیم.

خبرنگار خبرگزاری ایسنا با گرامی داشتن روز خبرنگار و روز تاسیس جهاد دانشگاهی ادامه داد: به مناسبت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار به قله آرارات ترکیه صعود کردم. این صعود را به شهدای ایسنا تقدیم می‌کنم. زنده باد ایسنا، زنده باد جهاد دانشگاهی، یاشاسین اردبیل، یاشاسین ایران.

بر اساس تقویم رسمی جمهوری اسلامی ۱۶ مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و ۱۷ مرداد روز خبرنگار است.

صعود خبرنگار ایسنا به آرارات به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار

صعود خبرنگار ایسنا به آرارات به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار

به گزارش ایسنا، جهاددانشگاهی در ۱۶ مرداد ماه ۱۳۵۹ به عنوان نهادی برخاسته از انقلاب فرهنگی ایجاد شد و در دوره جدید مدیریت خود نیز شعار “ایجاد یک زیست بوم نوآوری برای نخبگان ایران” را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نیز در دل این نهاد انقلابی و در سال ۱۳۷۸ راه‌اندازی شده است  از طریق لینک کوتاه ذیل  میتوانید فیلم ایشان را به بینید

.https://www.isna.ir/news/1401043120943/

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *