نیک‌اندیش حوزه ورزش و سلامت، ” مهندس مهدی مروج‌ تربتی” مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان به ۲۷ قهرمان دختر صاحب مقام در پنجمین دوره رقابت‌های انفرادی و تیمی همبستگی کشورهای اسلامی هدیه داد

هدیه خیر اهل تربت‌حیدریه به دختران مدال‌آور ایرانی

تربت‌ حیدریه- ایرنا- نیک‌اندیش حوزه ورزش و سلامت، “مهدی مروج‌ تربتی” مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان به ۲۷ قهرمان دختر صاحب مقام در پنجمین دوره رقابت‌های انفرادی و تیمی همبستگی کشورهای اسلامی هدیه داد.

مدیر روابط عمومی بنیاد امور خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات مرداد ماه امسال به میزبانی کشور ترکیه در قونیه برگزار شد و هدایای نقدی از سوی این خیر اهل تربت حیدریه به ۲۷ نفر از دختران ایرانی که در رشته‌های وزنه‌برداری، پارا تیر و کمان، تکواندو، کاراته، دو و میدانی، دوچرخه‌سواری، شمشیربازی، پینگ‌پنگ و پارا پینگ‌پنگ که سه مقام نخست را کسب کرده بودند، تعلق گرفت.

آرزو علومی بایگی افزود: به هر یک از این دختران ایرانی قهرمان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مهدی مروج تربتی هدف خود را از این اقدام خداپسندانه، نخبه‌پروری از بین استعدادهای ورزشی بانوان ایرانی و ارتقای انگیزه برای تلاش در جهت قهرمانی آنان عنوان کرده است.

مروج‌تربتی عضو هیات امنای بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه و بنیانگذار هشت سالن چند منظوره ورزشی در مشهد و تربت‌حیدریه است که به عنوان خیر در حوزه‌های ورزش و سلامت شناخته می‌شود.
هفته قبل نیز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی ایشان را برای مدت چهار سال به عضویت حقیقی هیات امنای دانشگاه‌های جنوب خراسان رضوی شامل تربت‌حیدریه و نیشابور و مجتمع‌های عالی گناباد و تربت‌جام و مرکز آموزش عالی کاشمر منصوب کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *