نماینده اصولگرای ادوار مجلس: نماز جمعه مشهد، صدای نظام نیست / رفتارهای علم الهدی را به حساب حکومت نگذارید

نماینده اصولگرای ادوار مجلس:  نماز جمعه مشهد، صدای نظام نیست / رفتارهای علم الهدی را به حساب حکومت نگذارید

رویداد۲۴ نوشت:حقیقت‌پور می‌گوید: امام جمعه مشهد را نماینده نظام نمی‌دانم و اساسا نماز جمعه مشهد نه تنها صدای نظام نیست، بلکه خیلی مهم هم نیست و به همین دلیل نباید رفتارهای آقای علم الهدی را به حساب نظام گذاشت.

منصور حقیقت‌پور فعال سیاسی اصولگرا و نماینده پیشین مجلس ایران با اشاره به پررنگ شدن ناهنجاری گفتاری در بین مسئولان بعضاً رده بالا می‌گوید: هر شخصی در هر جایگاه و مقام و جایگاهی باید در رفتارش اصول اسلامی و رفتار ایرانی را لحاظ کند. مخصوصا کسانی که مسئولیتی دارند، لازم است بیشتر مراقب رفتار و کلام خود باشند اما متاسفانه گاهی برعکس می‌شود؛ مثلا دیدم که شهردار تهران که اتفاقا ادعای انقلابی‌گری دارد، حرف‌های بسیار تند و ناماًنوسی را در مواجهه با دانشجویان زده است.

نماینده ادوار مجلس در ادامه درباره تاثیر این نوع گفتار در نگاه مردم به حاکمیت گفت: مردم نباید این بداخلاقی‌ها را به حساب نظام و حکومت بگذارند. همانطور که رهبری خطیب‌ترین عالِم جهان اسلام است و در اظهارات شان همه موارد لازم را رعایت می‌کنند. به همین دلیل حالا مثلاً یک امام جمعه از جمع ۱۰ هزار جمعه یک اشتباهی می‌کند، دلیل نمی‌شود به کل حاکمیت تعمیم بدهیم.

او در پاسخ به اینکه «چرا تریبون جمعه مشهد حسابش با جاهای دیگر فرق دارد» گفته نظر شما را قبول ندارم و امام جمعه مشهد را نماینده نظام نمی‌دانم و اساسا نماز جمعه مشهد نه تنها صدای نظام نیست، بلکه خیلی مهم هم نیست و به همین دلیل نباید رفتارهای آقای علم الهدی را به حساب نظام گذاشت، چون صدای نمازجمعه مشهد صدای نظام نیست.

حقیت پور می‌گوید: بدرفتاری‌ها حتما آثار خودش را می‌گذارد. اما اینطوری نیست که هر کسی در هر گوشه‌ای حرفی بزند، به حساب نظام اسلامی گذاشت. در واقع حرف‌های علم الهدی حرف‌های خودش است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *