جزئیات ثبت‌نام مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو / فرایند ۵۶ روزه برای تکمیل ثبت‌نام متقاضیان

متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو، از۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت می‌توانند نسبت‌ به افتتاح حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت اقدام کنند و تا ۱۵ تیر ماه ( به مدت ۵۶ روز ) امکان ثبت‌نام متقاضی بر اساس فراخوان خودروساز بر مبنای زمان بندی اعلامی صورت ‌می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، اولین مرحله از فرآیند ثبت‌نام برای شرکت در دومین طرح یکپارچه عرضه خودروها که افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه است، از چهارشنبه همین هفته (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود و متقاضیان به مدت ۱۰ روز (تا ۲۹ اردیبهشت ماه) فرصت دارند برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت اقدام کنند.

همچنین از ۲۹ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه نیز فرصت بررسی اطلاعات واجدان شرایط برای حساب وکالتی با موجودی مسدود شده خواهد بود.

در مرحله سوم، ثبت‌نام و انتخاب اولویت‌ها توسط متقاضیان واجد شرایط در  سوم تا ۱۳ خرداد ماه خواهد بود.

همچین مرحله چهارم این فرایند دهم تیرماه ۱۴۰۲ پایش پنج اولویت متقاضیان انجام و در سامانه اعلام خواهد شد و در روز ۱۵ تیرماه، امکان ثبت نام متقاضی بر اساس فراخوان خودروساز بر مبنای زمان بندی اعلامی صورت می‌گیرد.

گفتنی است که طبق اعلام‌های قبلی، برای مشارکت در مرحله دوم ثبت‌نام طرح یکپارچه تخصیص خودروها فرآیندی مشابه مرحله اول وجود خواهد داشت؛ متقاضیان بایستی ۱۰۰ میلیون تومان در حساب خود، اما به وکالت سازمان حمایت در بیاورند و شرایط عمومی همچون نداشتن پلاک فعال و عدم خرید ۴۸ ماهه از خودروسازان و… لحاظ خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *