حقیقت پور: حریف خالص‌سازان می‌شویم اگر… افشاگری درباره صادق محصولی و «حلقه ارومیه» /خالص‌سازان ۹۸ نفرند، اندازه ۲ اتوبوس/کوتوله‌های سیاسی را در مملکت حاکم کردند 

افشاگری درباره صادق محصولی و «حلقه ارومیه» /خالص‌سازان ۹۸ نفرند، اندازه ۲ اتوبوس/کوتوله‌های سیاسی را در مملکت حاکم کردند 

فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: ما حریف خالص‌سازها هستیم به شرطی که مردم در انتخابات مشارکت کنند و آنها را پس بزنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق محصولی با حمایتش از روند خالص سازی بار دیگر خود، جبهه پایداری و حتی حلقه ارومیه را بر سر زبان ها انداخته است، از ثروت نجومی اش تا بازخوانی پاکسازی ها از سوی حلقه ارومیه.

شایسته‌سالاری به سبکِ پایداری = خالص سازی /پروژه «خالص‌سازی» محصولی و آقاتهرانی در دولت و مجلس

صادق محصولی ثروت بی حد و حصر و املاک آنچنانی را از کجا آورده؟

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا و نماینده اردبیل در مجلس نهم از تحرکات و قدرت‌گرفتن دوباره «حلقه ارومیه» سخن می‌گوید و تاکید دارد؛ این حلقه که تعدادشان به اندازه ۲ اتوبوس است، به مرور با افرادی در قم همراه شدند و اکنون با عنوان جبهه پایداری فعالیت می‌کنند و مهندسی خالص‌سازی را بر عهده دارند.»

او که با خبرگزاری خبرآنلاین گفتگو می کرد برای کنار زدن خالص سازها یک شرط مهم را مطرح می کند و تاکید می کند؛«امیدوارم شورای نگهبان به عنوان محل مقابله با ادبیات دیکتاتوری در مقابلشان ایستادگی کند.»

مشروح گفت‌وگوی خبرگزاری خبرآنلاین با منصور حقیقت‌پور را در ادامه بخوانید.

********

*آقای حقیقت‌پور؛ روند خالص‌سازی‌ها در کشور اوج گرفته است، نظر شما درباره نفوذ خالص‌سازها و مشخصا نقش جبهه پایداری و صادق محصولی در این پروژه چیست؟

آقای محصولی ادعا دارد که خالص سازی یعنی شایسته سالاری اما ما مخالف این حرف و منطق هستیم. خالص سازی او، از همان مظلوم کردن حمید و مهدی باکری شروع شد و اتفاقا خود ایشان هم شروع کرد. خالص سازی مخالف عدالت است، یعنی افراد حلقه خاص یعنی حلقه ارومیه بر مملکت حاکم شوند، بقیه آدم ها هم هیچ.

خالص سازی کرامت انسان ها را هدف قرار داده است و می گوید انسان ها لیاقت و شایستگی هم داشته باشند ولی آدم ما نباشند در مدار مدیریت قرار نمی گیرند.

جبهه پایداری مهندس خالص‌سازی است

حلقه ای در مقطعی رویش کرده و طی سال های اخیر نیز در قالب جبهه پایداری خود را نشان داد و نمود پیدا کرده است، اینها اکنون مهندسی خالص‌سازی کشور را انجام می دهند. یعنی بر مراکز تولید ثروت خیمه زده و به نفع گروه و حزب خودشان چپاول می کنند و هر چه آدم عاقل، شایسته و فرهیخته را حذف کرده و به حاشیه می رانند؛ از اساتید دانشگاه گرفته تا شخصیت های سیاسی، افراد موثر فرهنگی و حتی در حوزه علمیه در حال خالص سازی هستند و بسیاری را کنار می گذارند.

روسای پتروشیمی‌ها همه دانشگاه صادقی‌اند، مگر کشور فقط یک دانشگاه دارد!

*به نظر شما پشتوانه این خالص‌سازی‌ها چیست و چه کسانی هستند؟ به نظر شما در دولت نفوذی دارند که چنین قدرتی گرفتند یا …؟

این جریان فکری یک حلقه در قم داشت و یک حلقه دیگر در ارومیه که در نهایت در جبهه پایداری به یکدیگر متصل شدند. با غفلت از حکمرانی این جریان، توانستند برخی نهادهای دولتی در کشور را در اختیار بگیرند و با تکیه بر این نهادهای دولتی سرانجام توانستند دولت، مجلس، صداوسیما، کیهان و نهادهای دیگر را در اختیار بگیرند و پشتوانه مالی نیز که دارند.

شما اسامی افرادی که در دوسال گذشته روسای پتروشیمی ها بودند را لیست کنید، می بینید که فارغ التحصیل کدام دانشگاه هستند. مگر این مملکت تنها یک دانشگاه دارد؟

افشاگری درباره صادق محصولی و «حلقه ارومیه» /خالص‌سازان ۹۸ نفرند، اندازه ۲ اتوبوس/کوتوله‌های سیاسی را در مملکت حاکم کردند 

نفوذ خالص سازها در صداوسیما، مجلس، دولت، شستا، صندوق بازنشستگی و …

*منظورتان دانشگاه امام صادق است؟

بله. اینها در شستا، صندوق بازنشستگی و جاهای مختلف خیمه زدند برای چه کسی تولید ثروت کردند؟ برای کدام جریان؟ برای این خالص سازها؟

خالص‌سازان ۹۸ نفرند، اندازه ۲ اتوبوس

*بنابراین معتقدید که نفوذشان فراتر از صرف دولت سیزدهم است؟

بله، اینها در نهادهای مختلف نفوذ دارند. مجلس، دولت و صداوسیما در اختیارشان است. برخی نهادهای نظارتی است و نیز نهادهای دیگری که نام نمی برم. با تکیه بر اینها برنامه خالص سازی خود را جلو می برند. ۹۸ نفر یعنی دو اتوبوس در مقابل ۹۸ درصد جمعیت کشور ایستاده اند.

کوتوله‌های سیاسی و فرهنگی را در مملکت حاکم کردند

*یعنی تعدادشان همین است؟

بله دو اتوبوس هستند. ۹۸ نفر در مقابل ۹۸ درصد. این خلاف عدالت، مروت و تمام ظرفیت های اخلاقی است که بخاطر منافع عده ای، کوتوله های سیاسی و فرهنگی در مملکت حاکم شوند و تمام مفاخر کشور را حذف کنند. چقدر فرهیخته داریم که در دانشگاهها و در حاشیه نشسته اند.

حریف خالص‌سازان می‌شویم، اگر…

*پیش بینی شما از آینده چیست؟ فکر می کنید جریانی برای مقابله با آنها از خود حاکمیت ورود می‌کند یا قدرت این جریان بیشتر خواهد شد؟

ما حریف خالص‌سازها هستیم به شرطی که مردم در انتخابات مشارکت کنند و آنها را پس بزنند.

*با روند ردصلاحیت‌ها و دیگر عواملی که سبب کاهش مشارکت می‌شود، احتمال مشارکت مردم و پس زدن این جریان چقدر است؟

من امیدوارم شورای نگهبان به عنوان محل مقابله با ادبیات دیکتاتوری در مقابلشان ایستادگی کند. شورای نگهبان با استوانه ای که عدالت مدارها باید به آن تکیه دهند، در مقابل اینها بایستد و این ۲۸ درصدی که به ناحق رد صلاحیت شدند را برگرداند.

*فکر می کنید این جریان در شورای نگهبان نفوذ دارد؟

من به این موضوع ورود نمی کنم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *