هلندی‌های عضو ارتش اسرائیل تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند

هلندی‌های عضو ارتش اسرائیل تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند

تهران- ایرنا- یک وکیل هلندی در مخالفت با جنایات گسترده رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه فلسطین، خواستار محاکمه شهروندانی از این کشور شد که در ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «هارون رضا» وکیل هلندی در گفت وگو با پایگاه خبری «آناتولی» تاکید کرد که ۵ نفر از شهروندان هلندی را که در ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند، به خاطر دست داشتن در جنایات نوار غزه تحت پیگرد قضایی قرار می دهیم.

این وکیل عضو «جنبش ۳۰ مارس» در هلند با تاکید بر این که شکایت جنایی علیه این افراد در دادگاه های محلی مطرح شده، افزود: ملیت این افراد در اروپا به ما اختیارات قضایی می دهد و ما با باز کردن پرونده جنایی، این روند را پیگیری خواهیم کرد.

فعالان اروپایی به منظور مقابله با نسل کشی در غزه، جنبش ۳۰ مارس را تأسیس کرده اند که نام آن برگرفته از «روز زمین» (۳۰ مارس) است.

فلسطینیان از سال ۱۹۷۶ تاکنون روز ۳۰ مارس را به عنوان روز زمین فلسطینی نامگذاری کرده و آن را گرامی می دارند.

رژیم صهیونیستی در ماه مارس سال ۱۹۷۶ هزاران هکتار از سرزمین های فلسطینیان را تصاحب کرد و این اقدام باعث خشم گسترده فلسطینیان شد.

به گزارش ایرنا، نهاد هندی موسوم به دیده بان حقوق بشر امروز از هلاکت ۴ مزدور هندی در جنگ غزه خبر داد و افزود: ۲۱۵ مزدور هندی در تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه حضور دارند.

پیشتر نیز رسانه ها از هلاکت ۷ مزدور اوکراینی در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در محله «الشجاعیه» شهر غزه خبر داده بودند.

بر اساس گزارش های رسانه ای، هزاران مزدور فرانسوی در کنار مزدورانی از انگلیس، آلمان و کشورهای آفریقایی در حال نبرد با مبارزان فلسطینی در غزه هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *