هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گشایش یافت

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گشایش یافت

تهران- ایرنا- هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران صبح امروز ۲۳ بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار گردشگری ایرنا، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی پیش از ظهر روز دوشنبه -٢٣ بهمن – در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری از ۱۱ کشور جهان شامل روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمبابوه، تانزانیا و سریلانکا در این دوره از نمایشگاه پاویون اختصاصی دارند.

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران در ۲۰ سالن و ۶۰ هزار مترمربع و با ۹۸۲ غرفه در ۳۰ هزار مترمربع غرفه‌سازی شده که تا ۲۶ بهمن ماه پذیرای مردم بازدیدگان و گردشگران است.

همچنین ۶۹ دفتر خدمات مسافرتی خارجی به غیر از دفاتر در این نمایشگاه غرفه دارند؛ برای شرکت کنندگان خارجی فضاهای مذاکرات همکاری تجاری دو و چند جانبه مهیا شده است.

علاوه بر رسانه های داخلی و خارجی ۲۰ فعال مجازی پرببینده (اینفلوئنسر) در این رویداد حضور دارند.

پیش از افتتاح نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران مراسم رسمی و سخنرانی آیت الله رییسی رییس جمهوری اسلامی و با حضور زوراب پولولیکاشویلی، دبیر کل سازمان گردشگری ملل متحد ( UN TOURISM) در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد.

در این مراسم لوح ثبت جهانی شهر یزد به عنوان پایتخت کشورهای عضو مجمع گفتگوهای همکاری آسیایی و لوح کندوان روستای برتر گردشگری به استاندارد یزد و آذربایجان شرقی اعطا شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *