استاندار اصولگرا با نام خاتمی به مجلس می‌رود؟ برای رفع ممنوعیت خبری خاتمی با رهبری رایزنی کردم


استاندار سابق اصولگرای قم در جمع اصلاح‌طلبان یزد و در تببین مواضع انتخاباتی خود٬ از رایزنی برای رفع ممنوعیت تصویری رییس دولت اصلاحات گفت!

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الاسلام محمد صادق صالحی‌منش استاندار اصولگرای سابق قم که قصد دارد از شهر یزد کاندیدای انتخابات مجلس شود٬ در جمع اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در یزد حضور یافت تا مواضع انتخاباتی خود را برای آنها تبیین کند.

وی در این جلسه با اشاره به آشنایی ۴۰ ساله خود با رهبر انقلاب هم گفت: چندسال فرمانده حفاظت از رهبری بودم و در مواقع مهم با مشورت ایشان امور را پیش می‌بردم که به‌منظور رفع محدودیت‌های رئیس دولت اصلاحات دو مرتبه با رهبر انقلاب دیدار و در این خصوص رایزنی کرده‌ام.

وی همچنین درخصوص مسئولیت خود در وزارت اطلاعات هم تصریح کرد که پس از اطلاع از قتل‌های زنجیره‌ای از مسئولیت خود استعفا کرده است.

حجت الاسلام صالحی منش در ادامه جلسه در پاسخ به سوالی در مورد چرایی به کارگیری استاندار سابق یزد به عنوان مشاور عالی خود گفت: دفتر آیت الله هاشمی، آقای فلاح‌زاده را به من معرفی کردند، معاونت استانداری را به او پیشنهاد دادم که نپذیرفت و در ‌‌نهایت بعنوان مشاور عالی مشغول کار شد، مدتی بعد هم بخاطر مسائل داخلی استانداری، آنجا را ترک کرد.

وی گفت که فلاح‌زاده به او گفته است در هر دو دور انتخابات به آقای احمدی‌نژاد رای نداده است.

استاندار سابق قم در بخش دیگری از سخنان خود درباره استعفا از استانداری گفت: انتظار قوای دیگر از استانداری، برخی شرایط خاص در داخل استانداری و همچنین توصیه برخی بزرگان به استعفا منجر به کناره‌گیری من و آماده شدن برای انتخابات مجلس دهم شد

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *