سید هادی خامنه ای:کسانی را به مجلس نفرستیم که آنجا چرت بزنند 


عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: عده‌ای حضور مردم را در انتخابات تشریفاتی می‌دانند در حالی که بر اساس منطق انقلاب و اعتقاد امام (ره) مردم باید در همه صحنه‌ها به‌ویژه انتخابات مشارکت و نقش موثر داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای افزود: مردم به طور قطع نگران آینده خود و فرزندانشان هستند و برای تاثیرگذار بودن بر سرنوشت خود و جامعه، مشارکت در انتخابات از جمله راههاست.
به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه شرایط اجتماعی و سیاسی هم در این مشارکت تاثیر گذار است اظهار کرد: یکی از الزامات مشارکت، آماده بودن فضای سیاسی کشور و نزدیک‌بودن سرنوشت انسان به آن الزامات است به‌طوری‌که در زمان شاه احساس نمی کردیم با مشارکت در انتخابات در سرنوشت کشور تاثیرگذار باشیم.
حجت الاسلام خامنه‌ای گفت: امروز عده‌ای مایلند مردم در صحنه نباشند ، چنین چیزی را نمی خواهند و می‌گویند ما به جای شما فکر می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم.
هادی خامنه‌ای اظهار کرد: این حرف انقلاب و منطق امام(ره) نیست، امام راحل با همه وجود اعتقاد داشت که مردم باید در همه صحنه‌ها باشند.
وی اظهار کرد: امروز تندروهایی بروز و ظهور یافته اند که به هیچ چیز پایبند نیستند و افرادی که به هیچ اصلی پایبند نمی باشند به جز قدرت و اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم اقلیتی از طرفداران آنان پای صندوق‌ها می‌روند و رای می‌آورند.
وی ادامه داد: اگر امروز در انتخابات شرکت نکنیم بعدها به شدت خود را ملامت خواهیم کرد و اگر شرکت کنیم چه اکثریت را به دست آوریم چه مساوی شویم و حتی اگر اقلیتی فعال داشته باشیم بهتر از آن است که هیچ باشیم.
حجت الاسلام خامنه‌ای با تاکید بر اینکه کسی که به مجلس می‌رود باید در یک حوزه تخصص ، تجربه و تحصیلات داشته باشد گفت: نباید کسی را با دست خالی به مجلس فرستاد که اگر دست خالی بروند، در مجلس چرت می‌زنند که در این دوره از این دسته افراد زیاد بودند.
عضو مجمع روحانیون مبارز با تاکید بر اینکه هر دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی مهم است و هر دو کارکرد خودش را دارد گفت: در این دوره با 
همه شرایط خاصی که وجود دارد باید با اطلاع از ویژگی‌های افراد در انتخابات شرکت کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *