مکاتبه با دولت برای رسیدگی به ورزش کارکنان زن

 
 
   

 

 

 

 

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده از مکاتبه جدید با دولت در زمینه تسریع در تصمیم‌گیری برای اصلاحیه دستورالعمل ورزش کارکنان زن دولت خبرداد.

شهیندخت مولاوردی با اعلام این خبر اظهار کرد: امیدواریم با انجام نامه‌نگاری‌ها هرچه زودتر خبرهای خوبی برای کارکنان زن دولت در زمینه فعالیت‌های ورزشی‌شان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بهبود وضعیت ورزش کارکنان زن دولت یکی از مطالبات است،گفت: اگر وضعیت ورزش کارکنان زن دولت بهبود یابد، آنان از سلامت و شادابی بیشتری برخوردار می‌شوند و وظایف خود را چه در محل کار و چه در منزل بهتر می‌توانند انجام دهند.

 اصلاحیه دستورالعمل ورزش کارکنان دولت از تابستان سال جاری در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است. کارگروه ورزش و اوقات فراغت زنان و دختران نیز در جلسات متعددی دستورالعملی را که در سال ۶۸ در زمینه ورزش کارکنان زن به تصویب رسیده بود را بررسی کرده و پس از استخراج نکات مثبت آن تغییراتی در این دستورالعمل ایجاد و به معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری ارسال کرد. این دستورالعمل در بخش حقوقی معاونت امور زنان و خانواده نیز بررسی و به کمیسیون اجتماعی دولت جهت بررسی، ارسال شد تا در دستور کار هیئت دولت قرار گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *