جایزه شعر «شاملو» فراخوان داد

جایزه شعر «شاملو» فراخوان داد

فراخوان هفتمین دوره‌ جایزه‌ شعر «احمد شاملو» منتشر شد.

به گزارش ایسنا در متن این فراخوان آمده است: موسسه‌ الف. بامداد و دبیرخانه‌ جایزه‌ «شعر احمد شاملو» مفتخر است اعلام کند به همت و با پشتیبانی مشفقانه‌ همراهانی دغدغه‌مند و نیز به پشتوانه‌ استقبال روزافزون و همکاری مؤثر شاعران، ناشران و خبرنگارانی که در شش سال گذشته هم‌دوش این جایزه بوده‌اند، امسال هفتمین دوره‌ جایزه‌ «شعر احمد شاملو» را برگزار می‌کند.

به روال هر سال، مجموعه‌ برگزیده‌ این دوره از میان کتاب‌های شعر نو منتشرشده در سال گذشته (سال ۱۳۹۹ خورشیدی) انتخاب و در مراسمی در روز ۲۱ آذر ۱۴۰۰ هم‌زمان با نود و ششمین زادروز تولد شاعر بزرگ معاصر، احمد شاملو، معرفی خواهد شد. از شاعران محترم و نیز ناشرانی که در زمینه‌ انتشار شعر فعالیت دارند درخواست می‌شود سه نسخه از کتاب‌های چاپ اول شعر نو خود را که در سال ۱۳۹۹ خورشیدی منتشر شده است، حداکثر تا پایان خردادماه امسال برای دبیرخانه‌ این جایزه بفرستند. ارسال کتاب برای دبیرخانه به منزله‌ علاقه‌مندی به شرکت در این رقابت ادبی تلقی می‌شود، از این‌رو فقط کتاب‌های ارسال‌شده در رقابت شرکت داده خواهد شد.

(توضیح آن‌که تاریخ مورد استناد، تاریخی است که در شناسنامه‌ کتاب درج شده است.)

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی استان البرز، کرج، جهانشهر، بلوار جمهوری، بوستان چهارم، پلاک ۳۲۳، واحد ۵، کد پستی ۳۱۴۳۹۶۵۵۹۸ ارسال کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *