سیل تظاهرات حامیان فلسطین در ایرلند

سیل تظاهرات حامیان فلسطین در ایرلند

لندن – ایرنا – هزاران تن از حامیان فلسطین روز شنبه در تداوم اعتراضات به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین در خیابان‌های دوبلین تظاهرات کردند.

به گزارش ایرنا، معترضان در این حرکت اعتراضی پس از راهپیمایی در خیابان‌های مرکزی دوبلین، در میدان پارنل تجمع کرده و با سردادن شعارهایی خواستار آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به این منطقه شدند.

آن‌ها ضمن اهتزاز پرچم فلسطین، شعارنوشته‌هایی را در دست داشتند که روی آن عبارت‌هایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی نوشته شده بود.

معترضان در صف اول تظاهرات، شعارنوشته بزرگی را حمل می‌کردند که نوشته بود: آزادی و عدالت برای فلسطینی‌ها.

دولت ایرلند برخلاف موضع رسمی اتحادیه اروپا درباره توقف موقت درگیری‌ها در غزه، خواستار آتش‌بس‌ دائمی در این منطقه است.

رئیس جمهور ایرلند اخیرا واکنش تندی را به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه نشان داده و خواستار تحقیقات مستقل بین‌المللی درباره جنایات جنگی در این منطقه شده است.

وزیر امور خارجه ایرلند نیز هفته پیش در نشست شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپا، تصریح کرد که موضع بروکسل در قبال تحولات فلسطین کافی نیست و جنگ غزه باید متوقف شود.

به گزارش ایرنا، حمله بی‌سابقه رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از ۱۵ مهرماه آغاز شده، تاکنون بیش از ۱۱ هزار شهید و ۲۹ هزار زخمی برجای گذاشته که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *