۲۲۳ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان رازی تربت حیدریه اختصاص یافت

۲۲۳ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان رازی تربت حیدریه اختصاص یافت

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت‌حیدریه گفت: قرارداد ساخت سه طرح هتلینگ بیمارستان رازی تامین اجتماعی با پیمانکار به امضا رسیده و بدین منظور ۲۲۳ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

جواد یوسفی‌مقدم روز دوشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نخست اصلاح راهروها و لابی‌های بیمارستان با بودجه ۴۸ میلیارد ریال، طرح دوم ساخت هتلینگ بخش چشم، با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال و طرح سوم نیز اصلاح ساختمان آشپزخانه و سلف بیمارستان با بودجه ۸۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: از ۱۵ فروردین ماه کنونی، عملیات عمرانی این طرح ها آغاز می شود و براساس برنامه اعلامی پیمانکار ظرف مدت ۶ ماه آماده بهره برداری می شود.

رییس بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت‌حیدریه گفت: همراه‌سرای خیرساز بیمارستان رازی هم حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ابتدای اردیبهشت ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

یوسفی مقدم به خدمات ارائه شده در بیمارستان رازی پرداخت و افزود: پارسال ۲۸۷ هزار و ۲۹۲ نفر بیمار در این بیمارستان بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند و از آنجایی که به جز مشهد، این بیمارستان تنها مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی است، بخش اعظمی از مراجعان ما هموطنانی از جنوب و مرکز خراسان رضوی و به خصوص از شهرستان‌های کاشمر، خواف، زاوه، مه‌ولات، گناباد و رشتخوار هستند.

مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

این شهرستان ۲ بیمارستان فوق تخصصی امام حسین(ع) و رازی تامین اجتماعی را در مرکز خراسان رضوی در اختیار دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *