بعضی از صاحبنظران فنی گفته‌اند ابتدا بالگرد در هوا منفجر شده و سپس سقوط کرده است پرسش‌های صریح درباره سقوط بالگرد رئیسی: احتمال توطئه خارجی به این دلایل وجود دارد

فضای مجازی این روز‌ها پر است از گمانه‌زنی‌های افراد، خبرگزاری‌ها، محافل سیاسی، عناصر فنی و حتی چند خلبان درباره این احتمال که حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور رئیسی و همراهان وی ناشی از یک توطئه خارجی بود.

پرسش‌های صریح درباره سقوط بالگرد رئیسی: احتمال توطئه خارجی به این دلایل وجود دارد

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هرچند اخبار اولیه در روز وقوع حادثه حکایت از نقش داشتن عوامل جوی در آن داشتند، ولی به تدریج گمانه‌زنی‌ها به سوی توطئه بودن متمایل شدند بطوری که رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران گروهی را مأمور بررسی حادثه کرد تا چگونگی آن را روشن کند.

این گروه هنوز نتیجه بررسی‌های خود را اعلام نکرده، ولی گمانه‌زنی‌های متمایل به توطئه بودن حادثه بقدری زیاد است که اکنون تمام ذهن‌ها به آن مشغول است.

طبعاً گزارشی که گروه بررسی‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان منتشر کند رسمیت خواهد داشت و قابل استناد خواهد بود، در عین حال افکار عمومی بشدت در حال پیگیری ماجراست و می‌خواهد به واقعیت پی ببرد. در چنین شرایطی برای جلوگیری از سوء‌استفاده بیگانگان که معمولاً فرصت را برای القاء خواسته‌های خود مغتنم می‌شمرند، باید منابع مطلع داخلی اطلاعات بیشتری در اختیار عموم قرار دهند و از این طریق راه را بر سوء‌استفاده‌های فرصت‌طلبان ببندند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *