خرید آنلاین هدیه شب یلدا

خرید آنلاین هدیه شب یلدا

مناسبت‌های رسمی و اصیل مانند شب یلدا یکی از بهترین موقعیت‌ها برای خرید کادو و ماندگاری در ذهن‌ها است؛ حتی شرکت‌ها نیز می‌توانند در این روز از فرصت استفاده کنند و به مشتریان و کارمندانشان هدیه شب یلدا بدهند و یک کادوی کوچک و کم‌هزینه را به یک تبلیغ ماندگار، تبدیل کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، شاید به نظر برسد خرید کادوی تولد، آسان‌تر باشد. اما نکته مهم این است که مناسبت‌هایی چون شب یلدا، قشر وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرند و علاوه بر آن، در اینطور مواقع پیشنهادات و گزینه‌های فراوانی از گل و گیاه آپارتمانی تا محصولات چاپ آنلاین برای هدیه دادن، وجود دارند که انتخاب را راحت‌تر می‌کنند. در ادامه این مطلب با چند مورد از آن‌ها آشنا خواهید شد.

خرید آنلاین هدیه شب یلدا

۱. گل هدیه

گل نه فقط برای شب یلدا، بلکه در تمام مناسبت‌ها نماد طراوت و زیبایی است؛ در شب یلدا از گل هم به عنوان هدیه و هم به عنوان یکی از عناصر سفره یلدایی استفاده می‌شود. اما یک استفاده دیگر هم دارد؛ گلدان تبلیغاتی!

برندهای مختلف می‌توانند با سفارش گلدان‌های تبلیغاتی و هدیه دادن آن‌ها هم مهمان سفره‌های یلدایی و هم با نام برندشان در ذهن‌ها ماندگار شوند. در شب یلدا می‌توان گل اینترنتی هم سفارش داد تا سریع‌تر و تازه‌تر فرستاده شود.

خرید آنلاین هدیه شب یلدا

۲. باکس آجیل

چه هدیه‌ای بهتر از آجیل شب یلدا؟ یکی از بخش های مهم شب چله خوراکی های خاص آن به ویژه آجیل شب یلدا است. یلدا به آجیل، هندوانه، انار، میوه های پاییزه، شیرینی معروف است اما آجیل همیشه در این سفره جایگاه ویژه‌ای داشته است. آجیل شب یلدا برای پذیرایی از مهمانان، چشم روشنی صاحب خانه و هدیه استفاده می شود. یک دیوان حافظ کوچک و مقداری آجیل می‌توانند باکس آجیل را تشکیل دهند و به شکل بسیار زیبایی هدیه داده شوند. حتی می‌توان یک شاخه گل هم در کنار آن‌ها گذاشت.

خرید آنلاین هدیه شب یلدا

۳. تابلو

یکی دیگر از گزینه‌هایی که بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز از آن برای نمایش محصولات خود استفاده می‌کنند، تابلو است. مزیت تابلو این است که در کنار اطلاعات تبلیغاتی، جذابیت نیز دارد و می‌توان از آن در محیط‌های خانوادگی و تزئین منزل نیز استفاده کرد؛ پس با هدیه دادن یک تابلو با مضمون شعر و شب یلدا با یک تیر دو نشان می‌زنید.

با توجه به نزدیکی شب یلدا؛ شاید دیگر فرصتی برای انتخاب و خرید کادو نباشد، بلکه می‌توان از یک آنلاین شاپ کمک گرفت تا هدیه مورد نظرمان را در اسرع وقت پیش از شلوغی‌های شب یلدا به دستمان برساند.

در ادامه این مطلب، چند فروشگاه آنلاین برای خرید محصولات کادویی معرفی خواهند شد؛

فروشگاه اینترنتی کافه گلدون

گلدان تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف برای ماندگار شدن برند و نام تجاری شما در ذهن مخاطب انتخاب می‌شود و مانند یک سفیر کوچک برند شما را تبلیغ میکند.برای داشتن یک تبلیغ ماندگار و تاثیرگذار در شب یلدا خرید گلدان تبلیغاتی خاص کافه‌گلدون، با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تجربه کنید،یک گیاه طبیعی زیبا بهترین انتخاب برای ماندگاری برند شماست.کافه گلدون پیشرو در ارائه‌ی خدمات گل و گیاه آپارتمانی است.

چاپ آنلاین آی آر چاپ

تفاوت‌های بزرگ، جزئیات کوچک ایجاد می‌کنند. مثل همین یک دقیقه که یلدا را از ۳۶۴ شب دیگر سال متمایز کرده است به طوری که برای آن اسم هم گذاشته‌اند. طعم متفاوتی که در رستوران‌ها تجربه می‌کنیم، حسی که برندهای مختلف لوازم آرایشی داریم، رضایتی که از سفر با آژانس‌های مختلف به دست می‌آوریم، همگی جزئیاتی هستند که ماندگاری ایجاد می‌کنند؛ مثل یلدا! مثل چاپ آنلاین آی‌آر چاپ!

فروشگاه اینترنتی تی تی گیفت

فروشگاه اینترنتی تی تی گیفت، یکی از بزرگترین و معتبرترین آنلاین شاپ های ایران، با گردآوری مجموعه ای از هدایا و ارائه سرویس های متنوع در شب یلدا در خدمت شما است. شما می توانید از سراسر دنیا با پرداخت به صورت دلار و ریال، انواع گل، هدیه و باکس آجیل ویژه شب یلدا نظیر میوه های مرغوب، شکلات، سبد و باکس گل و آجیل و … عزیزان خود را سورپرایز کنید و در این شب به یادماندنی حضور خود را در کنار آن ها ثبت کنید.

فروشگاه اینترنتی گیفت آس

برای خرید یک هدیه شب یلدا ناب و بی‌نظیر تنها کافی است از سایت گیفت آس به نشانی  giftus.ir دیدن کرده و از مزیت‌های خرید اینترنتی آن‌ها نیز استفاده کنید. خریدی که خیلی زود به دست شما خواهد رسید، با قیمت مناسبی همراه بوده و البته برای اولین خرید همراه با تخفیف‌های ویژه است. خرید کادوهایی مثل کادو تولد از این مجموعه تمام نیازمندی‌های شما را برای خرید یک هدیه خاص برطرف خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *