مطالب مرتبط
-
آفتاب یزد: خدا کند«عادی» نشود، «عادت» نکنیم، دچار«مرگِ حساسیت» نشویم دیروز بافت تاریخی «ابرندآباد»، دیروزتر قلعهی تاریخی «رشکوئیه» امروز«بادگیر تاریخی کوچه دوست ندوشن» و فردا شاید«تکیه امیرچقماق»و شاید«مسجد هزارسالهی فهرج» و شاید «مسجد جامع کبیر یزد» و شاید همهی بافت تاریخی و فرهنگی کشور…!َ که وقتی «ناخن»های پولادین«لودر»ها و «پنجه»های آهنین «بولدوزر ها» در تن و بدن «خشت» و «خاک»های چندین هزارساله فرو میرود به تماشا بایستیم!
توسط کاظم خطیبی · Published خرداد ۱, ۱۳۹۹
-
-
اعتصاب غذا در طبقه ششم بهارستان! :نماینده شهربابک در مجلس در ادامه نطق خود تحصن و اعتصاب غذای خود را در دفتر کارش در طبقه ششم مجلس اعلام کرد و ضمن عذرخواهی از خانوادهاش گفت: به عنوان سرباز ولایت در حمایت از محتاجین به نان شب و گرفتاران و به خاطر عدم صداقت برخی مسئولان این کار را انجام خواهم داد. البته او مشخص نکرده که این اعتصاب غذا تا چه زمان قرار است ادامه یابد یا چه دردی از درد محتاجین نان شب دوا میکند، جز اینکه یک شوآف تبلیغاتی برای او باشد؟
توسط کاظم خطیبی · Published آبان ۲۶, ۱۳۹۹
